Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: AT

  • Peter-Jan Bosch

    Actief dienend militair (ritmeester) zoekt:

    * een avond tenue (AT) van de Koninklijke Landmacht

    * Regiment Huzaren van Sytzama is 100 punten!

    * indien mogelijk compleet

    * ca. maat 50 - 52.

    Alle aanbiedingen die min of meer voldoen zijn welkom!

  • Mathijs Janssen

    Ha die Peter-Jan,

    Nu mijn aanstelling als (R)maj der Mil. Jur. Dienst kennelijk in kruiken is, ben ik op zoek naar een avond-baadje KL.

    Waar kan ik zoeken/kopen (nieuw/2ehands)?

    grt,

    Mathijs

  • Peter-Jan Bosch

    Hi Mathijs,

    Wat leuk! Iedereen komt toch weer terug bij de “roots” die zijn gezaaid in het rijke studentenverleden. Word je nu R (als in Reservist) of actief dienend? Ga je ook de spec opleiding doen op de KMA? Indien reservist: CIMIC? Graag uitwijden, Mathijs!

    Wat niet kan, is via het KPU bedrijf een AT bestellen. Staat wel in de catalogus maar is alleen voor “uitloop-officieren” (vakboeren). Ik ben tot de bodem gegaan met het uitzoeken hiervan… en voor 100 euri via KPU een AT bestellen is een absolute no-go, helaas.

    Je kunt dus een aantal alternatieven proberen:

    - Via Marktplaats of andere tweedehands sites een AT opduikelen

    - Nieuw kopen bij Van der Wouw en de kosten uit prive middelen bestrijden maar dat gaat jewel ca 700 euri kosten. Voor een majoor mag dat natuurlijk geen punt zijn.

    Kortom, defensie faciliteert niet langer en je bent op jezelf aangewezen! Ik heb de mijne op Marktplaats gevonden, van een Kolonel die BD ging. Moet hem nog steeds laten vermaken (epauletten en broekbies).

    Groetjes,

    Peter-Jan

  • Peter-Jan Bosch

    AT is inmiddels gevonden!